niedziela, 19 kwietnia 2015

O nas


Hej!

Od dawna siedziała mi w głowie myśl, żeby założyć tego bloga. Dopiero ostatnio, kiedy zmotywował mnie do tego mój chłopak, zdecydowałam się. A więc, jak już się można domyślić, blog tworzyć będę ja-Oliwia i własnie mój luby- Kuba. Jestem amatorską rękodzielniczką i często tworzę coś w artystycznym szale, w Kuba wnosi w to wszystko sporą dawkę spokoju i racjonalnego podejścia. Idealnie się dopełniamy jeśli chodzi o podział ról na blogu, to sprawa jest prosta: ja projektuję, a Kuba fotografuje.

Zamierzamy dodawać inspirujące i interesujące posty o tematyce DIY (do it yourself- zrób to sama) i modowej. gdy nie będziecie miały pomysłu, co na siebie włożyć, nasz blog może być dla Was ratunkiem do tego chcemy również pokazać, że ,,fajne'' ubrania niekoniecznie mogą kosztować fortunę i czasem wystarczy dosłownie kilka złotych, aby wykonać takie we własnym domu.

A więc zostańcie z nami! Już jutro pojawi się pierwszy post c:

Trzymajcie się!
Do przeczytania ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz