czwartek, 23 kwietnia 2015

Grunge vibe

                 You can translate it by clicking the "translate" button  on the bottom of the website.
                                                           Thank you for reading.


Hej! Dzisiaj chcę Wam pokazać, jak łącząc ze sobą kilka niepozornych elementów można stworzyć coś całkiem innego, klimatycznego! Jest to dosłowna stylizacja- dobierając ubrania miałam w głowie wizję stylu lat 90. i dźwięki muzyki Nirvany czy Pearl Jamu. Szczerze mówiąc, mam pewną słabość do grunge'u, pod każdym względem- czy to chodzi o ubrania, czy o muzykę, czy o mentalność. Mam nadzieję, że to, co zrobiłam, Wam się spodoba! 


Black Hole Sun- Soundgarden


kapelusz- New Yorker/koszulka-Atmosphere/spodenki-secondhand/plecak-secondhand
katana-secondhand/buty- h&m/biżuteria- Kreatywne Biżu












I jak Wam się podobała moja stylizacja?
Chcecie więcej zestawów inspirowanych muzyką?

Piszcie!


Zapraszam do komentowania obserwowania mojego bloga, 

regularnie będę dodawać tu posty o kreatywnej tematyce :) Trzymajcie się! 


~Kitty Hat



2 komentarze:

  1. this is a really cool look, i like your style!

    danielle | avec danielle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :3 you can follow my blog, there will be more posts like that one!

      Usuń